سایتی که طراحی کردم !! نظر شما چیه ؟؟
وبلاگ دانشجویان کارشناسی نرم افزار
اطلاع رسانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جمعه 9 آبان 1393برچسب:, :: 3:23 :: نويسنده : قاسم عباسی

سلام دوستان

چند وقت حسابی درگیر طراحی یه سایت به سفارش  انجمن صنفی حمل و نقل فلاورجان بودم . خدا را شکر بالاخره تمام شد الان می تونید اونا بازدید کنید .... عکس او را برای شما در ج می کنم .

دوستان لطفا نظرتون را در موردش بیان کنید . حتما در موارد بعدی می تونه به بهتر شدن کار کمک کنه !.

کار راحتی نبود حسابی خستم کرد .!! 

 دوستان من در زمینه طراحی وب آماده همکاری  هستم در صورتی که در زمینه طراحی وب موردی پیش اومد خبرم کنید . 

پیشاپیش از شما سپاسگذارم !!

در این مورد باید تاکید کنم که نظر یادتون نره  این دفعه نیازه !!



نظرات شما عزیزان:

حامد شفیعی
ساعت18:27---9 آبان 1393

سایت خوبیه با عکس متناسب و کاربردی که نشون میده قالب سایت خوبی رو همراه با فضای در اختیار داشته ات مناسب کردی اما اگر اولای طراحیته باید بدونی حداقل حجم برای یک صفحه استفاده کنی و مدت حداقل یک ماه هم پس از راه اندازی یه سری بزنی اشکالاشونو برطرف کنی و ترافیکمیانگین ترافیک ماهانه در سه دوره ی روزانه هفتگی و ماهانه چک کنی اینطوری حس خوبی به کارفرما برای پشتیبانی از طراحیت و پیاده سازیت بهش دست میده و در مورد یه گله ی کوچیک همیشه اسم طراح و لینک وبلاگ رو بزار و در طراحیت اگر از نمایش دهنده های اطلاعات محلی (اوقات شرعی آب و هوا و ...)استفاده می کنی سعی کن دقیق باشن کمترین حجمو بگیرن و شکیل باشن .

با آرزوی موفقیت روز افزون


پاسخ: کم حجم بودن صفحه اول را لحاظ کردم .... حجم صفحه اول حدود 1.2 مگابایت هست .... بد نیست!! یک بار لود میشه و دفعات بعد در کش موجود هست . سعی می کنم پشتیبانی کنم !!! به پشتیبانی خیلی اعتقاد دارم ...!! باید یه آمار گیر برای اون در نظر می گرفتم ...که نگرفتم سعی می کنم در روز های آتی اون را قرار بدم !! در مورد لینک طراح باید بگم پایین صفحه آدرس شرکت سافر درج شده این کار از طریق این شرکت به من واگذار شد !! دیگه از این بهتر نتونستم گیر بیارم (اسکریپت های آب و هوا و ....). ممنون از اظهار نظر شما جناب حامد خان به هر حال اگه موردی در زمینه طراحی برای شما پیش اومد سعی کن کار را بگیری !! من هم حق زحمه و کمسیون شما را پرداخت می کنم !! موفق باشی حامد !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید